אימון הוא תהליך מרתק , בו חוברים מתאמן ומאמן למעיין קבוצת תמיכה למען מטרה אחת והיא התמקדות במטרת המתאמן ומציאת הדרך להגשמתה!
זה יכול להתפרש כפשטני אך זה לא. העבודה היא מאוד מעמיקה, משימתית, מבקשת מחוייבות לתהליך משני הצדדים, מכילה מרחב מוגן המבטיח דיסקרטיות.
הדימוי שעולה לי לפעמים כשאני חושבת על עצמי הוא כספת:מלאה באוצרות מכול מיני מקומות שאותם אני שומרת מכל משמר!
כאדם אסוציאטיבי עובד לי מאוד דימויים, דימוי נוסף שיש לי הוא גל ואני רוצה לתת אותו כהשוואה לתהליך האימון:
קרדיט לויקיפדיה על ההסבר המדעי:
הגלים נוצרים על פני הים במפגש שבין האוויר לבין המים. הרוח דוחפת את המים בכיוון תנועתה. אנרגיית התנועה של הרוח גורמת לפרודות המים לנוע בתנועה מעגלית, כאשר רדיוס המעגל בו הן נעות הוא הקובע את גובהו של הגל.(תנועה זו מתוארת באיור 1,בערך גלי ים הנוצרים על ידי הרוח-ויקפדיה) כאשר הקו הכחול הוא חתך הגל, והמעגלים הם מסלולי תנועת פרודות המים).
למעשה מה שזז במים הוא איננו חומר אלא הפרעה. האנרגיה עוברת ולא המים.
את הדבר ניתן לראות במידה שנסתכל במצוף של חכה. הוא אומנם עולה ויורד אבל איננו זז ממוקמו ימינה או שמאלה.
כך תהליך האימון-מורכב ממאמן (הרוח) ממתאמן (המים) ומאנרגיה (רמת המחוייבות לתהליך)
תהליך האימון מורכב מתנועת אנרגיה שלעיתים היא גבוהה ביותר לעיתים יורדת וחוזר חלילה
כאשר מבינים שזהו חלק מהתהליך של יצירת שינוי זה יעזור לזכור גם בזמן שקשה שעוד מעט הגל יעלה למעלה ואנחנו איתו.זה טבעי לגמרי וההוכחה היא לצפות בטבע!
ישנם שלושה גורמים המשפיעים על התפתחות הגלים(האימון):
1. עוצמת נשיבת הרוח: ככל שהרוח חזקה יותר היא מעבירה יותר אנרגיה למים ויתפתחו גלים גבוהים יותר. (רמת המחוייבות)
2. משך זמן הנשיבה: תחילה יוצרת הרוח גלים קטנים, ההולכים וגובהים. נדרש זמן עד שהם מגיעים לגובהם המקסימלי. (אורך זמן האימון)
3. אורך נשיבה: קרוב לחוף ממנו נושבת הרוח נוצרים גלים קטנים יותר, ההולכים וגובהים עם ההתרחקות מהחוף. (עד כמה המתאמן רוצה להגשים את מטרתו)
לסיכום על מנת למקסם את התהליך המתאמן מגיע עם מחוייבות לתהליך, עם רצון עז להגשים את מטרתו, אני כמאמנת מבטיחה להביא לאימון הקשבה, עידוד, גמישות ועוד הפתעות :-)
מהתנסות אישית התהליך הוא כל כך עוצמתי ויעיל שזה לעיתים מפליא איך ניתן להשיג תוצאה כל כך משמעותית בזמן כל כך קצר!
זה יכול להתפרש כפשטני אך זה לא. העבודה היא מאוד מעמיקה, משימתית, מבקשת מחוייבות לתהליך משני הצדדים, מכילה מרחב מוגן המבטיח דיסקרטיות.
הדימוי שעולה לי לפעמים כשאני חושבת על עצמי הוא כספת:מלאה באוצרות מכול מיני מקומות שאותם אני שומרת מכל משמר!
כאדם אסוציאטיבי עובד לי מאוד דימויים, דימוי נוסף שיש לי הוא גל ואני רוצה לתת אותו כהשוואה לתהליך האימון:
קרדיט לויקיפדיה על ההסבר המדעי:
הגלים נוצרים על פני הים במפגש שבין האוויר לבין המים. הרוח דוחפת את המים בכיוון תנועתה. אנרגיית התנועה של הרוח גורמת לפרודות המים לנוע בתנועה מעגלית, כאשר רדיוס המעגל בו הן נעות הוא הקובע את גובהו של הגל.(תנועה זו מתוארת באיור 1,בערך גלי ים הנוצרים על ידי הרוח-ויקפדיה) כאשר הקו הכחול הוא חתך הגל, והמעגלים הם מסלולי תנועת פרודות המים).
למעשה מה שזז במים הוא איננו חומר אלא הפרעה. האנרגיה עוברת ולא המים.
את הדבר ניתן לראות במידה שנסתכל במצוף של חכה. הוא אומנם עולה ויורד אבל איננו זז ממוקמו ימינה או שמאלה.
כך תהליך האימון-מורכב ממאמן (הרוח) ממתאמן (המים) ומאנרגיה (רמת המחוייבות לתהליך)
תהליך האימון מורכב מתנועת אנרגיה שלעיתים היא גבוהה ביותר לעיתים יורדת וחוזר חלילה
כאשר מבינים שזהו חלק מהתהליך של יצירת שינוי זה יעזור לזכור גם בזמן שקשה שעוד מעט הגל יעלה למעלה ואנחנו איתו.זה טבעי לגמרי וההוכחה היא לצפות בטבע!
ישנם שלושה גורמים המשפיעים על התפתחות הגלים(האימון):
1. עוצמת נשיבת הרוח: ככל שהרוח חזקה יותר היא מעבירה יותר אנרגיה למים ויתפתחו גלים גבוהים יותר. (רמת המחוייבות)
2. משך זמן הנשיבה: תחילה יוצרת הרוח גלים קטנים, ההולכים וגובהים. נדרש זמן עד שהם מגיעים לגובהם המקסימלי. (אורך זמן האימון)
3. אורך נשיבה: קרוב לחוף ממנו נושבת הרוח נוצרים גלים קטנים יותר, ההולכים וגובהים עם ההתרחקות מהחוף. (עד כמה המתאמן רוצה להגשים את מטרתו)
לסיכום על מנת למקסם את התהליך המתאמן מגיע עם מחוייבות לתהליך, עם רצון עז להגשים את מטרתו, אני כמאמנת מבטיחה להביא לאימון הקשבה, עידוד, גמישות ועוד הפתעות :-)
מהתנסות אישית התהליך הוא כל כך עוצמתי ויעיל שזה לעיתים מפליא איך ניתן להשיג תוצאה כל כך משמעותית בזמן כל כך קצר!
הגיע הזמן לשינוי! יעל אגבלי ליווי כלכלי למשפחות מאמנת אישית בהתמחות בית הספר למאמנים במכון אדלר 052-3225841